menu

ثبت آگهی رایگان

جریمه و فسخ قرارداد پیمانکاران در صورت عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی

جریمه-و-فسخ-قرارداد-پیمانکاران-در-صورت-عدم-رعایت-استانداردهای-زیست-محیطی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 تهران گفت: پیمانکارانی که استاندارهای زیست محیطی را رعایت نمی کنند جریمه و فسخ قرارداد می شوند.

  معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 تهران گفت: پیمانکارانی که استاندارهای زیست محیطی را رعایت نمی کنند جریمه و فسخ قرارداد می شوند. کورش خرد  اظهار داشت: در راستای پایش آلاینده های زیست محیطی در سطح منطقه و توسعه سیستم مدیریت محیط زیست، چک لیستی طراحی و تنظیم شده است که در آن کلیه فعالیت های پیمانکاران توسط ناظرین محیط زیست ،ارزیابی زیست محیطی می شود.
خرد افزود: فسخ قرارداد و جریمه مالی در انتظار آن دسته از پیمانکارانی خواهد بود که بر حسب گزارش های اخذ شده و موارد ذکر شده در چک لیست استانداردهای زیست محیطی را رعایت نکرده و به محیط زیست لطمه می زنند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 11 ارتقای کیفیت فعالیت خانه های محیط زیست در محلات و ترغیب شهروندان به مشارکت داوطلبانه در حوزه محیط زیست را از دیگر اهداف مهم در حوزه محیط زیست در سال جاری دانست.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، الزامات قانونی مدیریت محیط زیست شهرداری منطقه 11 بر اساس استاندارد iso- 1401 تدوین شده است و در حال حاضر 17 خانه محیط زیست در سطح 17 محله منطقه 11 مشغول به کار هستند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×