menu

ثبت آگهی رایگان

بیست و چهارمین همایش و نمایشگاه ژئوماتیک آغاز به کار کرد

بیست-و-چهارمین-همایش-و-نمایشگاه-ژئوماتیک-آغاز-به-کار-کرد

بیست و چهارمین همایش و نمایشگاه ژئوماتیک با حضور جمعی از مسئولان و دست اندرکاران به میزبانی سازمان ملی نقشه برداری آغاز به کار کرد.

  بیست و چهارمین همایش و نمایشگاه ژئوماتیک با حضور جمعی از مسئولان و دست اندرکاران به میزبانی سازمان ملی نقشه برداری آغاز به کار کرد.
 به گزارش خبرنگار پیام ساختمان صدیقی، دبیر این همایش با بیان اینکه محور همایش امسال توسعه زیر ساخت مکانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: بخش عمده ای از اشتغال در گرو فعالیت های عمرانی است و داده های مکانی زیر ساخت تمام پروژه هاست.
صدیقی با اشاره به فعالیت هایی که در دولت تدبیر و امید در حوزه زیرساخت ها انجام شده است، گفت: مسایل اساسی کشور مباحث تئوری است که در دانشگاه های کشور تدوین شده است.
دبیر همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک 96 یادآور شد: تولید زیرساخت ها در حوزه تهیه نقشه نیاز به تامین مالی و بخش دیگر به مباحث قانونی مربوط می شود.
وی با بیان اینکه سیستم یکپارچه از اتلاف منابع و دوباره کاری جلوگیری می کند، از انعقاد تفاهمنامه با دستگاههای مختلف کشور خبر داد.
دبیر اجرایی همایش ژئوماتیک خاطر نشان کرد: همایش ژئوماتیک گردهمایی بزرگ علمی و کاربردی است که نقش بسزایی در مدیریت راهبردی، عمل به اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار کشور دارد.
در ادامه این همایش پروفسور علیرضا آزموده اردلان، رییس سازمان نقشه برداری کشور اظهار داشت: با توجه به منابع طبیعی زیادی که در کشور وجود دارد، با استفاده از داده های مکانی می توانیم روند توسعه را تسریع ببخشیم.
متن کامل این گزارش را در نشریه پیام ساختمان بخوانید.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×