menu

ثبت آگهی رایگان

خانه نخست رضا میرپنچ با کاربری موزه صنعتی ماندگار می ماند

خانه-نخست-رضا-میرپنچ-با-کاربری-موزه-صنعتی-ماندگار-می-ماند

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران از تفاهم با هلال احمر بر ماندن موزه صنعتی خبر داد.

  مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران از تفاهم با هلال احمر بر ماندن موزه صنعتی خبر داد. رجبعلی خسروآبادی - مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران اظهار داشت: تفاهم مرمت موزه استاد صنعتی را با حفظ کاربری موزه ای با جمعیت هلال احمر و سازمان زیباسازی توافق کرده است و هرگونه کارکرد دیگری رامغایر با مفاد این تفاهم نامه می داند.
خسروآبادی با اعلام اینکه هرگونه اظهار نظر در خصوص تصمیم مدیران هلال احمر برای آینده موزه استاد صنعتی باید بر اساس کارکرد موزه ای باشد، افزود: در 24 اردیبهشت ماه با حضور طرف های تفاهم نامه جلسه ای در خصوص تعیین و تکلیف بازگشایی موزه استاد صنعتی برگزار خواهد شد.
خسروآبادی گفت: نظر میراث فرهنگی قطعاً بر کاربری موزه ای برای مکان مذکور است و در تحقق این امر قدمی کوتاه نخواهیم آمد چون عقیده داریم موزه یک بنای عمومی و متعلق به همه جامعه است و با تصمیم شخصی نمی توان کاربری اداری برای آن تعریف کرد.
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران ادامه داد:کلان شهری مثل تهران به اندازه کافی ساختمان های اداری دارد آنچه امروز نیاز پایتخت است ایجاد و توسعه فضاهای فرهنگی است که امیدواریم در جلسه پیش رو بیانیه بازگشایی موزه استاد صنعتی را با یک اجماع نظر اعلام کنیم تا اتفاق خوشایندی برای حفظ مواریث فرهنگی کشور رقم بخورد.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×