menu

ثبت آگهی رایگان

75 صنعت وابسته به مسکن در خواب

75-صنعت-وابسته-به-مسکن-در-خواب

عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از نابه سامانی وضعیت بازار مسکن، گفت: تعطیلی بسیاری از مشاغل مرتبط با صنعت ساختمان نتیجه رکود بی سابقه حاکم بر بازار مسکن است.

به گزارش پیام ساختمان به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عباس فلاحی باباجان در گفت وگو با خبرنگاران، با انتقاد از نابه سامانی وضعیت بازار مسکن، گفت: تعطیلی بسیاری از مشاغل مرتبط با صنعت ساختمان نتیجه رکود بی سابقه حاکم بر بازار مسکن است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بازار مسکن نیازمند ایجاد تحرکی اساسی است، افزود: تزریق منابع و تسهیلات بدون داشتن برنامه مشخص راه به جایی نمی برد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به نام گذاری سال جاری با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: در سال جاری باید دولت برنامه مشخص و مدونی برای کاهش آمار بیکاری و همچنین خانه دار کردن مردم داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بازار مسکن در حال حاضر با شرایط حاکم در کشور مدیریت شده و از نابه سامانی های بسیاری رنج می برد، افزود: شاید تزریق منابع بتواند بازار مسکن را به تحرک وادار کند اما شرایط بازپرداخت این تسهیلات به گونه ای است که بسیاری از متقاضیان را از دریافت وام منصرف می کند.

فلاحی باباجان ادامه داد: در سال اقتصاد مقاومتی لازم است فکری اساسی برای بحث مسکن که ارتباط نزدیکی با بیش از 75 شغل دارد صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به نارضایتی عمده مردم از طرح های دولت ها در خصوص مسکن، گفت: ارایه طرح هایی چون طرح مسکن مهر شاید در ظاهر خوب باشد اما نتوانسته از نظر زیرساختی مناسب متقاضیان باشد.

وی ادامه داد: انتظار می رود در سال جاری اقتصاد مقاومتی در بحث مسکن اجرایی شده و بهبود نسبی در این بازار را شاهد باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بارها کمیسیون عمران مجلس اعلام آمادگی در خصوص همکاری در بهبود وضعیت مسکن داشته اما تاکنون دولت در این رابطه رایزنی نکرده است.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×