menu

ثبت آگهی رایگان

شرکت مهندسی راهبران صنعت ارس

شرکت مهندسی راهبران صنعت ارس (رصاکو) به منظور اجرای پروژه های صنعتی و غیرصنعتی(عمرانی و غیرعمرانی) در سطح کشور در سال 1394 تاسیس و با جذب کادر متخصص و تشکیل تیم اجرائی مناسب و همچنین با بهره گیری از سوابق کاری و مدیریتی موسسین شرکت تاکنون موفق به انجام و اتمام چندین پروژه کوچک و بزرگ دولتی و غیردولتی شده است که نتیجه آن گسترش سطح فعالیت و فیلد کاری، تشکیل و انسجام نظام اداری، کارگاهی و مالی بوده است.
مدیریت راهبران صنعت ارس درنظر دارد در راستای حضور گسترده تر، پربارتر و موفق تر در پروژه های ملی و بین‏ المللی، اقدام به سازمان‏دهی شرکت از طریق ایجاد شرکت‏های تخصصی زیرمجموعه نموده و موفق به توسعه شرکت راهبران صنعت ارس در حد یک هلدینگ نماید.

این شرکت مشخصا پنج حوزه فنی مهندسی، بازرگانی، تولیدی، حوزه فناوری اطلاعات و واردات و صادرات را جزو اهداف فعالیتی قرارداده و تاکنون توانسته بر اساس نقشه راه شرکت قدم های مهم و موثری را در این زمینه ها بردارد.

در حوزه فنی مهندسی، شاخه ابزاردقیق و آنالایزر این شرکت به صورت فعال با برندهای جهانی از جمله ABB , Winters , Endress+Houser , Aktek , Autonics , Bass Instruments , KOBOLD , Nova Fima , Michell Instruments و Vega همکاری داشته در زمینه تامین و فروش کلیه محصولات این شرکت ها فعالیت میکند همچنین ارایه پیشنهاد فنی بسته به نیاز مشتری یکی از اولویت های تیم فنی این شرکت میباشد.

در حوزه بازرگانی نیز شرکت راهبران صنعت ارس در حال حاضر نمایندگی رسمی شرکت شالوده آب در استان آذربایجان شرقی میباشد و تامین فروش ،نصب و راه اندازی و کلیه خدمات مربوطه توسط این شرکت ارایه میگردد.
در این حوزه این شرکت با تامین و فروش انواع سیستم های کلر زنی(مایعی- گازی)به منظورمیکروب زدایی آب خام وضد عفونی آب های میکروبی ، گندزدایی آب چاه ، حذف جلبک ها ، و هر نوع آلودگی موجود در آب ،با دستگاه تزریق کل براساس نوع کاربری آن درحالت تزریق مایع و گازی فعال می باشد. همچنین تامین فروش دستگاه الکترولیز نمک ،مدل سوراب که به صورت یک روش ایمن، قابل اعتماد واقتصادی که ازجمله مهمترین مزیت این سیستم توانایی کنترل ومانیتورینگ همزمان تمام گندزداهای موجود در سایت می باشد.

گفت و گو با شرکت مهندسی راهبران صنعت ارس

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالاهای شرکت مهندسی راهبران صنعت ارس

×