menu

ثبت آگهی رایگان

تجهیزات آتش نشانی ایمن سازان صفا

شهر : تهران

سیستم های اعلام و اطفاء حریق – تولید جعبه آتش نشانی – واردات تجهیزات آتش نشانی- اسپرینکلر SPRINKLER

مجموعه ایمن سازان صفا با چهل سال سابقه تولید، فروش و مشاوره در زمینه تجهیزات حرفه ای آتش نشانی و سـیســتم های اعـلام و اطـفـاء حریق، به صورت تخصصی فعالیت می نماید.
نظر به اهمیت روز افزون مبحث ایمنی و آتش نشانی در صنعت ساختمان و سایر صنایع، این مجموعه با تکیه بر تجربه و آگاهی از نیازها و الزامات این صنعت، جهت آسایش متقاضیان در تهیه و نحوه بکارگیری تجهیزات مربوطه، اقدام به ارائه خدمات مشاوره فنی می نماید.
جهت نیل به این مهم، بر آنیم که با به کار گیری روش های نوین طراحی، مطابق آخرین استاندارد های جهانی و دستورالعمـل سازمان آتــش نشانی، با همـکاری کادری مجرب از مهندسین در زمینه مشاوره، طراحی، اجراء و نظـارت، تا مرحله أخذ تـائیدیـه از سـازمان ذیربـط ارئه خدمات نماییم.
سعی بر آن است که چند وجهی بودن این مجموعه ( تولید، واردات، طراحی و اجرا ) علاوه بر بالا بردن توان رقابتی در دو بخش بازرگانی و مهندسی حریق، از عدم هماهنگی در فازهای فروش، طراحی، اجراء و نظارت پیشگیری گردد.

تولیدات ایمن سازان صفا (ISS): جعبة آتش نشانی استاندارد و سفارشی با ورق گالوانیزه و استیل، قرقره های شیلنگ جمع کن دیواری و متحرک، انواع اتصالات آلومینیومی آتش نشانی.
واردات ایمن سازان صفا (ISS): اسپرینکلر ( SPRINKLER) یا آبفشان سقفی، شیلنگ برزنتی 30بار از نخ پرلون، شیلنگ ضد اسید، شیرفلکه برنجی.

HSE MS , NFPA , FIRE SERVICE TRAINING COUNCIL



#سیستمهای_اعلام_و_اطفا_حریق

گفت و گو با ایمن سازان صفا

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×