menu

ثبت آگهی رایگان

والتی پِلاس کِستو سوپر کالُر - رنگ چوب

شهر : تهران

رنگ پایه آب چوب با مقاومت و عمر مفید بسیار بالا

شرح محصول: رنگ بسیار مقاوم برای چوب خارج ساختمان بر اساس رنگ اکریل لصلاح شده با قدرت حفاظت بالا در مقابل اشعه ماورا بنفش خورشید. سطح را نیمه مات کرده و قطرات آب را نیز از آن میزداید. از چوب در مقابل آب و هوا، رطوبت و نور خورشید محافظت میکند.
رنگ “والتی پِلاس کِستو سوپر کالُر” حدود 10 سال عمر مفید دارد.

ویژگی محصول: مناسب کُنده های لامینت شده و الوارهای چوب نراد، سمباده خورده یا چوبهای فراوری شده چون چوب ترمووود (گداخته) یا چوب اشباع شده.

موارد استفاده توصیه شده: نمای ساختمان، نرده، کنده درخت لامینت شده در ساختمانهای چوبی و کلبه ها، همینطور مناسب چهارچوب پنجره و درها. مناسب برای چوبهای رنگ نشده یا چوبهایی که رنگ نیمه شفاف شده اند.

رنگها: 10 رنگ متنوع طبق آلبوم رنگ “پِلاس کالُر” (پایه OPP)

براقیت: نیمه مات

پوشش: 4 تا 12 متر مربع هر لیتر

اندازه قوطی: 1، 3 و 10 لیتر (محتوی 0.9، 2.7 و 9 لیتر)

رقیق کننده: آب
ابزار: قلم مو
زمان خشک شدن در حرارت 23 درجه و رطوبت نسبی 50%: قابل لمس بعد از 2 تا 4 ساعت. رویه دوم را میتوان پس24 ساعت اعمال کرد.

حجم جامد: 33% بسته به فام رنگ

وزن حجمی: 1 کیلوگرم هر لیتر، ISO 2811

نگهداری: از یخ زدگی حفاظت شود. قوطی باز شده را پس از مصرف دوباره خوب ببندید تا کیفیت خود را حفظ کند. قوطی باز شده را تا قبل از فصل رنگرزی همان سال استفاده کنید و برای سال بعد نگاه ندارید.

شرایط اعمال: سطوح بایستی خشک باشند و رطوبت داخلی چوب زیر 20%. رطوبت هوا، چوب و رنگ بایستی حداقل 5 درجه سانتی گراد و رطوبت هوا حداکثر 80%. باشد. بهترین شرایط رنگرزی در هوای ابری، بدون باد و درجه حرارت 10 تا 20 درجه سانتی گراد می باشد.

آماده کردن کار
سطح چوب خام: سطح چوب را از خاک و غبار و هر آلودگی دیگر با یک برس فلزی نرم یا برس پلاستیکی پاک کنید. سطح چوبی که کپرگ زده را ابتدا با محلول مخصوص کاملا پاکیزه کنید و با آب بشویید. سطح چوب خام را قبل در اولین مراحل ساخت کار و قبل از رنگرزی آستری چوب پایه آب یا پایه روغن بزنید.

رنگرزی: قبل از کار و هنگام کار کردن رنگ را خوب هم بزنید. به اندازه کافی رنگ داشته باشید که کار یکدست در بیاید. در صورت داشتن رنگ در قوطیهای مختلف همه آنها را با هم ترکیب کرده و خوب هم بزنید تا احتمالا تفاوت رنگی بوجود نیاید. رنگ هر الوار را یکدست و پیوسته بزنید و با حرکات بلند قلم مو بزنید که رنگ لایه لایه نشود. انتهای الوارها و کنده های درخت را خوب با رنگ سیر کنید. دو لایه رنگ را روی آستری بزنید.

شستن ابزار: ابزار را بلافاصله پس از استفاده با آب و صابون بشویید. چنانچه رنگ بر روی ابزار خشک شده است می توانید از از محلول “پِنسِلی پِسو” تیکوریلا برای شستن ابزار استفاده کنید.

نگهداری و تعمیر : رنگ بالاترین مقاومت خود را پس از حدود چهار هفته بدست می آورد. در صورت نیاز به تمیز کردن و تعمیر رنگ قبل از آنکه رنگ حداکثر مقاومت خود را بدست آورده باشد، از یک برس یا دستمال نرم و مایع نظافتی ملایم (pH 6-8) استفاده کنید.

#رنگ_و_رزین

گفت و گو با کاشانه آریا

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×